Bilder från 20årsdagen

Här kommer bilderna från storfirandet på Koh Pha Ngan på min 20årsdag. Först blev jag utbjuden på middag och när vi sedan kom tillbaka till Paradise Bungalows så stod alla där och överraskade mig totalt. Alla hade ansträngt sig så mycket att jag nästan började gråta. Jag har verkligen aldrig blivit så uppvaktad på en födelsedag någonsin. Det fanns rosa ballonger med små meddelanden till mig, en superfin tårta med 20 ljus (jag har alltid velat ha en tårta med lika många antal ljus som min ålder..), det sjöngs Happy Birthday Tess så det stod härliga till och jag fick presenter och gratulationer. Det blev en toppenkväll med bästa gänget helt enkelt!





In these pictures: Miriam Tellis, Sarah Blackler, Darryl Cook, Sam Wright, James Delport, Danielle Lapham, Daniel Frazer, Grant Daviez, Kevin Felice, Morten Bech-Andreasson, Kristoffer Nüchel Sorensen, Candice Gazzard, Jared Hayed, Ashlan Rogers, Henri Vies, William Bray, Lucy Spencer, Sophie Hanys, Sabina Thornton, Thomas Dawson, Natalie Jacksson and me.
Thank's guys. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback