Fredagsplaner

Ska man åka ända ut till Söråker imorgon för att gå på Es.-festen? Det är frågan.. Ett som är säkert är i alla fall att jag ska äta sushi imorgon. Har haft grymma sushi-cravings ända sen jag kom hem från Asien.

Om det inte blir es-festen imorgon så blir det förkrök hemma hos mig. Alla som är sugna på en helkväll i gott sällskap är varmt välkomna! (Vid fint väder sitter vi ute.)

Shopping blir det imorgon också. Slänger upp lite bilder innan utgången. Sitter just nu på jobbet och spånar på morgondagens outfit samt gnälller  för att jag är förbaskat godissugen men glömde mina M&M's hemma...


Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack så jättemycket! :D

Postat av: Fredrik Backlund

Det heter Non-stop :(

2008-06-27 @ 17:25:32
URL: http://operationbeach2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback