IKEA shopping

Mamma och pappa ringde och väckte mig och James imorse. Helt förstörda masade vi oss upp ur sängen 10.00. Somnade nämligen inte förens vid 05.30 imorse. Starkt jobbat!

Efter veckor av tjat och gnäll från min sida har jag äntligen investerat i en helfigursspegel. Hittade en jättefin canvastavla jag bara var tvungen att köpa också. Sedan en sväng förbi Ica Maxi för att fylla kylskåpet. ..Jag som nästan aldrig äter hemma i vanliga fall har nog aldrig haft så mycket saker i kylskåpet nånsin...





Kommentarer
Postat av: moa

ååå en sån där fin tavla har jag också =) men jag vet inte vart den e... hm... måste leta!! den e fin =) vi måste ses i veckan. jag MÅSTE träffa james =)

2008-06-30 @ 09:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback