Long train running

Jag hatar flyg som är försenade så att man missar sista kvällståget till Sundsvall och måste ta nattåget istället. Hur många ggr ska det behöva upprepas? Jag.Hatar.Att.Vänta. ..fuckin' hell!

Sofian ringde och väckte mig imorse. Snackade i 45 minuter, jag är glad om jag minns 5 av dem. Det ser ut att bli en resa till Dublin här för mig snart. Fifaan vad fint! Också kommer Sofia hit i helgen. Kan det bli bättre? Fan vad jag saknar mina flickor. Southeast Asia 2008 - minnen frihet vänskap kärlek.


(Till Victoria: Här har du en av tatueringarna jag gjorde på Bali. Minnen frihet vänskap kärlek. Vi 4 tjejer gjorde en likadan tatuering som ett minne för den här resan och allt den stod för.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback