She's an egocentric bitch



Ooh I'm not ready I keep slippin' all the time
longing for the day when he won't occupy my mind
I guess I'll just have to wait another while..


I övrigt så har jag haft världens bästa helg på jobbet eftersom jag jobbar med världens bästa människor. Rock 'n' roll hela tiden. Och solsken. Dessutom rev jag av först träningspasset på i princip 4 månader idag (puh!). 30 minuters joggingtur och en timmes styrka. Uppföljning imorgon. Skönt att vara igång igen!
Jag & världens sötaste valp på Paradise Bungalows, Koh Pha Ngan.
Love, C.Bradshaw.

Kommentarer
Postat av: Madde:)

jaa,hon förlovade sig längst upp i eifeltornet..såå mysigt..och den här gången är är det en helt underbar kille:)Så det känns jättebra..men det känns jätteskönt..jaa vi måste se nått..det var jättelängesne nu nu ju gumman får planera å ses nått..puss

Postat av: Madde:)

jaa,hon förlovade sig längst upp i eifeltornet..såå mysigt..och den här gången är är det en helt underbar kille:)Så det känns jättebra..men det känns jätteskönt..jaa vi måste se nått..det var jättelängesne nu nu ju gumman får planera å ses nått..puss

2008-06-09 @ 15:27:54
URL: http://madelito.bloggagratis.se
Postat av: Patrix

en sak som du måste kirra fort är ju din design på bloggen! du kan ju inte ha svart text och svart bakgrund, de funkar ju inte :P

2008-06-10 @ 16:43:42
URL: http://patrixxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback