Sjung om studentens lyckliga dag

Den 12 juni  blir det nog livat här i stan. Det är då Hedbergska skolans studenter har utspring och firar att tre års slit är över. Har svårt att förstå att det redan är 2 år sedan jag själv tog studenten! Nu sitter jag istället här och försöker knåpa ihop ett tal till Nicolas studentmottagning. Kul kul - men svårt. Jag blir aldrig nöjd! ...Förhoppningsvis är alla så berusade av champange att dom ändå inte riktigt hänger med.

Förresten så behöver jag hjälp med att måla om lägenheten. Någon som ställer upp? Skulle kunna tänka mig ett vardagsrum i den här stilen ->

image436
Men min lägenhet har nog inte riktigt förutsättningarna för den looken. Inte min plånbok heller för den delen...

Kommentarer
Postat av: kotten

Jamen jag får vänta ett tag, allt på hm går ju i svartoch vittt. eller den nya färgen, grått!!????

Postat av: niccis

Du är ju så himla gullig :-)

2008-06-06 @ 16:09:15
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback