Studentmottagning och paket!

Stort grattis till min Nicola som tagit studenten idag. Hurra hurra hurra!
Kom nyss hem från hennes mottagning. Jättetrevlig tillställning med massor av god mat och dryck. Men efter någon timme var jag & Lisa tvungna att kasta in handduken. Vi pallade helt enkelt inte trycket. ..Kan visserligen också ursäktas med att vi båda jobbar ganska mycket.

Helt slut nu, haft fullt upp sen 07.00 imorse. Blev exhalterad när jag kom hem och upptäckte att min superfina klocka anlänt med posten idag. Precis i tid. Och fraktfritt! Cocoo.se är helt enkelt bäst!


Nicola i sitt esse

Kommentarer
Postat av: niccis

Tack så jätte mycket gumman. Jag kan ju säga såhär att jag är rätt så knäckt nu ;-P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback