Bali holiday comes to an end

3 veckor pa Bali bara forsvann och nu ar det dags att dra vidare till Thailand. om 4 timmar gar planet mot nasta aventyr och jag forstar inte var tiden har tagit vagen. Jag kommer att sakna Bali, Kuta beachs underbara solnedgang och manniskorna har. Samtidigt ar jag tagad till 1000 for att antligen dra mig vidare. Igar hade vi last night in Vegas har jag och tjejorna samt Vanersborgskillarna som vi lart kanna pa hostlet dar vi bott. Det var en valdigt svarslagen sista kvall. Vi onchade igenom varenda klubb i hela Kuta.

Anledningen till att ja inte skrivit pa ett tag ar foresten att vi drog ett par dagar till Lowina pa norra sidan av Bali. Dar besokte vi Gitgits twin waterfalls som var det mest haftiga jag nagonsin varit med om. Svingade oss i lianer och jag forvandlades genast till en femaring. Dessutom besokte vi ett buddhist-tempel och ett aptempel som var ballt. Vilda apor som var lite crazy. En apunge landade i mitt kna och ville stjala kameran. En annan forsokte slita ut Sofias orhangen.


Ps. Mamma, pappa. Ga inte i taket nu.
Men jag har glomt beratta att jag tatuerat mig har pa Bali. Tank bara att jag  fortfarande ar same old, fast lite snyggare. (=

Hors i dagarna, da fran Bangkok! Kisses and hugs.

Xo Xo C.Bradshaw

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad har du tatuerat gumman?
Tack för att du uppdaterar oss här hemma, skäll på de andra från mig för de är inge vidare på den biten. Saknar er hela tiden!

2008-03-01 @ 08:37:38
Postat av: Eleni

Låter jätte härligt tjejen! :) Vad har du tatuerat? :D Pyss

Postat av: MonaLisa Hed

Hej Tess!
Så spännande att få åka med lite på din resa. Jag letar på nätet efter bilder från dina resmål och förstår att detta är det stora ÄVENTYRET.
Ha jättekul, använd myggmedel och passa dej för tatuerare (ajaj för sent!).
En liten bild kanske?
Kraaaam!!!
Mona

2008-03-01 @ 13:35:58
Postat av: Therese

Jag avslojar ingenting om tatueringarna forens jag kommer hem. ni far vara lite nyfikna (:

ska forsoka fa upp lite bilder fran resan sa fort vi landat lite. ar i bangkok nu och forsoker bestamma oss for om vi ska dra vidare till kambodja direkt eller gora thailand fors. hors snart igen, puss pa er!

2008-03-02 @ 03:43:02
URL: http://Cbradshaw.blogg.se
Postat av: T

Fågelkvitter? Is, snö och
allmänt trist. Men vad gör de? Våren kommer med stormsteg!:) Ha de fantastiskt och njut av det glada livet på andra sidan

2008-03-02 @ 09:03:55
URL: http://thomashansen.blogg.se
Postat av: moa

ja det kan du hoppa upp och sätta dej på! =)

2008-03-02 @ 13:38:35
URL: http://msnorton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback