In the city again

Hey ya'll.

Sa var vi tillbaka i storstan. Capital city of Vietnam. and it is creeeeejzi. Den 18 timmar langa bussresan tog vi oss levande igenom, trots att den landade pa 21 timmar... Trafiken har i Hanoi ar insane. Det verkar som om hela Vietnam anvander tutan for nojes skull och trafikregler ser man inte skymten av. Efter att ha klimatiserat sig i Kambodja och langs Vietnams kust tycker jag faktiskt att det ar kallt i Hanoi, men jag tror jag ar den enda som tycker det.


Motte upp Carro imorse som drog hit en dag innan oss for att traffa Vanersborgskillarna som vi hangde med pa Bali. Sa nu ar the fantastic four aterigen samlat, tillsammans med Vanersborgskillarna och varan alskade Diego (en av mexicanarna). De ovriga tva grabbarna fran Mexico lamnade oss i Nha trang for att aka till Da Lat, men vi hoppas mota upp dem nanstans i Laos eller Thailand senare.

Idag har vi planerat sightseeing i stan och ikvall lite fiesta. Imorgon drar vi pa en dagstur till Halong bay and the rest is yet to come.

Saknar er mina vanner. Och tack till alla som mailar och lamnar kommentarer. Jag uppskattar det sa himla mycket har borta och blir lika glad varje gang. So keep up the good work Sweden!


Och i 3 dagar har orden ekat i mitt huvud
"I'll be waiting for you..
Ahi nos olemos.."

Kommentarer
Postat av: frida

Jag förstår det är inte såå kul här hemma! Vi var i Thailand, Malaysia, borneo & singapore..
Men nästa resa tänkte vi ta Vietnam, Laos & Kambodja! Är det fint i vietnam?

Postat av: Nicco

Åh vad fantastiskt roligt du/ni verkar ha :-D Ja skynda dig hem och fira mig! Kommer bli en helt galen student ;-)Jag skickar min adreass på din mail! Ta hand om dig vännen! PUUSSSSSS!

2008-03-19 @ 13:21:33
URL: http://niccis.tjejsajten.se
Postat av: Eleni

Eftersom jag såg dom två sista inläggen nu... så kommenterar jag både här :) Jag läste i min resdagbok igår om vad jag gjorde och vad jag kände när jag var borta i 2½ månad. Jag skrev exakt som dig, "Och jag vill aldrig mer hem!". Nu är det ju så klart lite skillnad för ni åker och ser så väldigt mycket och gör så mycket mer än vad jag gjorde. Men jag förstår känslan av att man inte vill tillbaka för man har sett ett helt annat liv. Jag är grymt avundsjuk på er fortfarande! :) Lev livet babe! :)

2008-03-19 @ 15:45:10
URL: http://elenia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback