De' e visst nån som e tillbaka

För 2 dagar sedan intog jag Sverige. Det känns sjukt konstigt att vara hemma. Som om mitt 4 månader långa äventyr i sydostasien bara var en dröm. Kan idag avslöja att jag reste själv från 28 mars till 25 maj. Jag sa inget av anledning att jag inte ville oroa mina kära föräldrar. Det finns så mycket att berätta om resan. Vart ska man börja?



Mitt älskade Vang Vieng, Laos. Platsen där allt började..
image432

It started out with a kiss - how did it end up like this?
it was only a kiss it was only a kiss..

to be continued..  xxx / C.bradshaw

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vilken härlig bild, jag blir så sugen att åka!!

2008-05-27 @ 22:43:06
Postat av: Patrix

Lao lao lao! Fyfan va jag saknar stället!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback