Koh Tao updates

Hej kara vanner och bekanta!

Regn pa Koh Tao idag (sista dagen har = trak). Jag och min room mate funtar pa att hyra en dvd, kopa ett gang dvdfilmer och bara ligga inne och kolla pa film hela dagen. Kanns valdigt lockande, har inte sett en film pa evigheter.

De senaste 10 dagarna har jag spenderat har pa Koh Tao och upplevt nanting helt nytt - the pleasure of diving! Som gammal simmare trivs jag ju saklart som bara den i vattnet. Men jag trodde aldrig att jag skulle vara sa pass fashinerad av dykning osm jag faktiskt ar. Har avverkat tva dykcert och som djupast varit ner pa 36 meters djup. Simmat med valhajar dessutom, asballt!

Imorgon drar jag vidare tillbaka till Koh Pahngan for att ta mig till ett litet litet stalle 30 minuters battur utanfor som heter Sanctuary..

I'll keep in touch! All my lovings, C.Bradshaw on vacation..

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej !

Såg hos Blondinbella att kommenterat runt Sally Hansen. Vill här bara berätta att nu finns de att köpa på e-butiken www.frozza.se
Prisen är detsamma som i butik då de inte lägger på frakt när de skickar.
Hälsningar
Mia

2008-05-09 @ 21:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback