Mitt i prick! ..eller..nästan.. i alla fall

Tro det eller ej. Efter en natts febrilt sökande på internet så hittade jag faktiskt en gul parkas som jag så länge velat ha. Den ser inte exakt ut som jag hade tänkt mig - tyvärr gjorde inte priset det heller - så det kommer inte bli något inköp för min del (Men hej, man kan ju inte få allt!). Men för er som kanske har en lite tjockare plånbok än mig så kommer den från Pepe Jeans och hittas på Asos.com. Är du snabb blir den din för 1.247 kr exkl. frakt!


image435
Min underbara mamma (som självklart följer min blogg!) har i alla fall kirrat en cykel åt mig. Jag är helnöjd!

Kommentarer
Postat av: kempas

Fika nån dag eller nått? :)

2008-05-31 @ 12:34:21
Postat av: Niccis

Sv: Men ja gårkvällen var grym! haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback