7 things about me

För ett tag sen blev jag utmanad av Fredrik men jag antog aldrig utmaningen eftersom jag är en stor "listhatare." Idag gör jag emellertid ett undantag och bjuder er på 7 saker värda att veta om mig, stora som små.

1. Jag är en estetikfetischist och älskar allt som är vackert. Vackra människor, vackra landskap, prylar, kläder, skor, musik, fotografier - I'm a sucker. Mycket av det jag gör är därför direkt kopplat till ovanstående..

2. Mina favoritfärger är svart och rött.

3. Jag ställer mig tveksam till monogamidebatten. Å ena sidan vill jag tro på tvåsamhet, å andra sidan vet jag inte om jag  tror att det är ett hållbart koncept i vårt samhälle idag.

4. Jag tänker aldrig skaffa katt.

5. Inte särskilt många människor känner mig.

6. Jag använder Cliniques ansiktsprodukter.

7. Jag tycker om att cykla och simma men hatar att springa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback