Det har varit lite mycket nu

En ganska tung och något dramatisk vecka i mitt liv. Därav lite och dålig uppdatering här. Det finns ju faktiskt saker som är viktigare i livet än att blogga. Glöm inte det bloggizar!

Idag började jag dagen med en härlig frukost ute hos mamma och pappa. Baked beans on toast med riven ost och ett glas färskpressad apelsinjuice. Riktigt god och proteinrik frukost with a touch of England alltså. Rekommenderas! För övrigt har jag en så sjuk träningsvärk efter gårdagens ben & magpass att jag inte trodde jag skulle ta mig upp ur sängen imorse.

Förhoppningsvis blir det en dejt i stan med syrran på lunchen antingen idag eller imorgon.

Vad har ni gjort i Halloweenhelgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback