Listen to the wind of change

Lördagen den 15 november var dagen då L insåg att tysta män i glasögon inte är hennes cup of tea. Dagen då 2 personer bröt mot den gyllene regeln "är man med i leken får man leken tåla" och till sist erkände för varandra att oavsett var det var så är det inte över - efter fyra år.. Dagen då N friade till A och dagen då vi alla kände att det var dags för en förändring.

L gör ett hembesök hos någon utan glasögon, N tar på sig glasögonen och sätter sig vid skolbänken för att putsa till betygen. Och jag. Jag gör det jag är bäst på. Jag packar väskorna och drar.. Australien nästa!


(bild lånad från
http://Niccis.devote.se)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jadu. Det var trevligt I guess. Jag ringer dig sen för updates!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback