Never (ever) kiss and tell

Vem gillar inte skvaller? Men inget skvaller utan...
Hemligheter. Vi anförtror dom ofta åt vänner. Men det är hemligheterna vi väljer att hålla helt för oss själva som är dom verkliga. Hemligheterna som skulle komma att förändra allt på en sekund.
 
...Det verkar vara många som är nyfikna på vad som (egentligen) hände igår. Ledsen att göra er besvikna but it stays within the
circle of trust. Och som man brukar säga: Det vore ju inga hemligheter om vi berättade dom...



Kommentarer
Postat av: nicco

haha klockrent!

ring mig senare om vi skulle fika

puss

Postat av: Lisa

Jag är också lite sugen på att veta vad JAG gjorde i onsdag. Mitt minne sviker mig en aning.

2008-11-07 @ 16:49:03
URL: http://lisaah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback