tåget går tåget går

Hello little disciples.

Ännu en friday-night-dinner avklarad, hos mamma och pappa denna gången. Fläskfilé, hasselbackspotatis och grekisk sallad bjöds det på. Nu lite kaffe och likör. För övrigt har jag sovit precis hela dagen med undantag för fem minuter då jag var och solade på Två bleka. 

Har en liten hemlighet att avslöja.. Jag har hittat en hyresgäst till min lägenhet! Till veckan skriver vi på kontraktet sen är det bara att tuta och köra. 1:a januari flyttar hon in så från och med då bor jag ute på Hemmanet tills jag drar till Australien.

Ha så roligt alla som är ute och rumlar runt ikväll. Själv ska jag spendera kvällen med familjen.


(jag och mamma på min fasters bröllopsfest i somras.)

Kommentarer
Postat av: Frida

sötnosar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback