Alla var där

Madame Tussaud's

Jim var precis lika charmig som förväntat!


Connery var där!


Jag, Kate & Naomi har en liten tjejhörna.


"roots rock reggae"


passade på att skälla lite på Adolf!


och posa lite med Marilyn..


Hendrix spelade lite i pausen


Filmpremiär för Casablanca!


Jag med två trevliga damer. Cameron Diaz och Drew Barrymore.


Madonna satt och surade i ett hörn


Arnold stod vakt.




Beyoncé skakade rumpan


Brittan hänger och dinglar


Andy Warhol i sin fabrik.


Konverserade lite med Shakespeare (ser ni likheten?) alldeles innan...


...jag blev fångad av den här...

Ps. Batterierna till min kamera har dött och jag har uppenbarligen glömt min laddare i London.
Mer bilder kommer så fort jag hittat en lösning.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback