Av glädje bygger man musik

Har suttit och jammat med Olle nu i 2 timmar här på kvällskvisten. Det har spelats och sjungits alltifrån Fred Åkerströms visor till Box Tops, Beatles och Marley (Bob alltså). Det pratas om att dra ihop ett gäng och spela på kåren framöver. Härligt! Känner mig helt slut nu så jag ser fram emot en kväll nedbäddad i pyjamas med en kopp thé och några avsnitt av Desperate Houseviwes.

Imorgon och på lördag är jag ledig. Förhoppningsvis får jag lite bilder att smiska upp i bloggen. Funderar på att gå ut imorgon? Någon som är sugen på att gå ut och svänga sina lurviga med mig? HAR JAG NÅGRA VÄNNER KVAR I SUNDSVALL?? (...Mycket tveksamt, haha. )


Kommentarer
Postat av: tjejjen

du känner ju precis som mej!!!!!! alla jag känner har lämnat stan för jobb/plugg känns ju förjävligt :(

2008-11-04 @ 14:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback