Första snön föll idag

Idag när jag och Isabel promenerade över torget så föll årets första snöflingor över Sundsvall. Underbart mysigt! Den första snön får mig alltid att känna en massa saker. Jag antar att den är för mig vad nyår är för många andra. Kan inte riktigt sätta fingret på vad som händer, men det är som om det sker något slags förvandling inuti.

I alla fall så har jag haft en jättehärlig onsdag. Afternoon tea med Isabel på Charm och sedan lite shopping. Köpte till exempel en pälsjacka från Cubus som jag tittat på ett tag. Tidigare har jag inte tyckt att den riktigt varit värd sin vikt i guld men nu var den nedsatt med 25%.  Då kände jag bara "Fuck yeh" som J skulle ha sagt!


Bilden gör den inte rättvis. Den är självklart mycket snyggare i verkligheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback