Godmorgon torsdag

När jag tog av mig ögonmasken imorse (som för övrigt är ny och rosa med svart spets!) kändes det som om jag vaknat upp hos Gud och Jesus och alla helgonen på andra sidan. Fast i min värld var det rena helvetet. Ljuset slog emot mig som en ECTbehandling. Allt detta för att jag inte somnade i tid och glömde dra ner persiennerna igår kväll. On top of that så har jag en sjukt dålig hårdag och fick jogga på ishala uppförsbackar till jobbet. Förhoppningsvis blir eftermiddagen bättre.



Runt 17 idag kan ni leta efter mig på något av Sundsvalls caféer (förmodligen Coffee house eller Barista!). Jag har en dejt med Nathalie. Vi ska skvallra lite om vad som hänt den senaste månaden samt smida planer inför nyår 2008/2009 i Åre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback