ITALLSEEMEDTOMAKESENSE

En dag ska jag berätta för er. Hur allt gick till. Hur allting började i landet långt långt borta och gjorde att mitt liv tog en vändning som jag aldrig förväntat mig. En dag när tiden räcker till och orden inte faller isär.

30 nov - 5 dec åker jag till London igen. Det är svårt att förstå hur jag kan vara här när han är där. Och tvärtom. Det finns bra dagar och sen finns det dåliga dagar. Idag slutade however som en bra dag. J ringde nyss och berättade att han bokat biljetterna till Sverige över jul . 15 december - 6 januari kommer han vara hos mig. Jag har fått den bästa julklappen av alla. Happiness only real when shared.

Kommentarer
Postat av: vilma

Heej:-)ja såg inte din kommentar förns nu..Ja de spelar typ ingen roll jag vill göra nånting där man kan få jobb sen hehe:-Pnågot bra förslag elr??;-Dkram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback