London dag 7

Vi bestamde oss for att ta Madame Tussauds till veckan eftersom vi fick lite ont om tid igar. Istallet akte vi in till London och jag fick uppleva min forsta lordag pa Oxford street. Det var helt for mycket! Top Shop pa Oxford street var typ lika stort som hela NK gallerian. Hur mycket grejer som helst och annu mer folk. Det gick verkligen inte att andas dar inne! Jag har aldrig sett sa mycket manniskor pa ett och samma stalle, inte ens i Vietnam!! Riktigt bra shopping ar det i alla fall har naturligtvis. Gillar shoppingen i Kingston riktigt mycket eftersom det ar lite lugnare, man slipper trangas, koa i evigheter och slass om den sista svarta ullkappan i size 6.

En annan sak som ar bra med England forutom shoppingen ar att man far dricka the hela tiden. Minst 4 gr om dagen kommer nan och fragar om man inte vill ha en kopp the. Och det ar klart man vill! Nu kom precis Ash forbi (James's storebror) och fragade om jag ville ha en kopp the igen. Det ar andra gangen pa en timme. Jag alskar England!


Pa vag till Waterloo station


James's familj har tre ekorrar i tradgarden som vacker mig varje morgon. Hur mysigt later inte det?


London Eye i bakgrunden!


Poppy at Poppy's place


Dan


Poppy's puppy Ebony


Kommentarer
Postat av: niccis

Ah vilken fin vast gumman, jag vill ha!

Det ser ut som att ni har det bra tillsammans :-)

Hade bast, pussar i massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback