Mañana mañana

Hej allihopa!

I början av förra veckan var jag och James i South Kensington och gjorde våran chest x-ray. Med andra ord har jag nu fått mitt ett år långa visum  till Australien beviljat. Yippie! Nästan 2000 kr kostade det lilla fotot på mina inre organ, nu är det åtminstone kirrat. Har känt mig ganska stressad över allt inför Oz men nu känner jag bara "Mañana mañana..." I slutet av januari eller början av februari bär det av. Bröllop i Brisbane i mitten av februari står nämligen på schemat.

Imorgon ska jag på middag hos mormor och morfar och överlämna lite presenter från London.
Mer Londonbilder kommer efter 21 ikväll.

Kommentarer
Postat av: kotten

goood it´s been to long sen vi gjorde nåt skoj alla alla. du har säkert inte ens varit här sen grillfesten i våras? eller juni kanske det var... men allafall, på tiden!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback