Breathe - Exhale

Styrketräning blir dagens effort. Är egentligen ganska led på styrketräning så imorgon kväll tänkte jag ta en simtur. Dom har något som kallas för "vuxensim" på sporthallen på tisdagskvällar när dom tänder ljus och har hela bassängen avsatt för motionssimning. Visst låter det mysigt? Efteråt blir det förstås en lång bastu, hårinpackning och body scrub.

Efter jobbet idag blir det middag hos mormor och morfar eller Sushi. Har lite att ta itu med nu - vi hörs senare!

Ps. Om 2 veckor idag befinner jag mig i London. Här är ett smakprov på vad som kommer införskaffas till min garderob. (Måste ju gardera mig med klänningar inför Australien!)


Kommentarer
Postat av: madde

Hehe..Vet inte när han åker iväg igen..:)Men när han gör det kanske vi kan ta en myskväll:)Puss Puss

Postat av: Mia

Måste bara säga att den första klänningen var de fulaste jag nånsin sett! Den svarta va snygg men snälla gumman skippa den första !! :)

2008-09-15 @ 20:27:41
URL: http://blogglös :P
Postat av: Anneli

Båda klänningarna skit snygg!!!

2008-09-15 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback