Det bästa som jag har

..Det är alla underbara människor som jag har runt omkring mig som gör att jag trivs så bra med min vardag. Människor som ser till att det är roligt att arbeta. Människor som tar en omväg med bilen för att skjutsa hem mig eftersom dom inte vill att jag ska gå ensam i mörkret. Människor som diskuterar alla viktiga livsfrågor med -och ifrågasätter mig. Människor som muntrar upp och orkar lyssna på mitt gnäll när någonting inte gått som det var tänkt. Såhär fantastiska människor har jag omkring mig varje dag. Ni är viktiga för mig! Det är er jag tänker på när jag skrattar för mig själv på en strand nånstans på andra sidan jorden. 

Hur glad blir man inte av ett sånt här sms?
"Therése, ska du inte komma och jobba hos oss? Du är ju så bra! / Malin."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback