Ledig lördag

Hej allihopa!
Ledsen att jag inte höll mitt löfte om att uppdatera igår kväll. Lekte syateljé här hemma och gick totalt in i det. Sydde om ett par benvärmare och lagade lite kläder som jag vill ta med mig till London på måndag. Jag ska ju faktiskt vara där i 16 dagar så ni förstår ju säkert hur många ombyten det kommer behövas! Var ju i stan igår på eftermiddagen och hämtade ut ett halvårspaket med linser och fick med mig en liten reseförpackning med linsvätska som man kan ta ombord på planet, praktiskt! Sedan var jag in på Make Up Store och köpte en ny makeup-borste också. Var så trött på den eländiga budgetborsten jag hade innan som bara fällde hår över hela mig. Fick tag på en fin oxblodsröd och man känner verkligen skillnad mot huden med en riktig borste jämfört med en budget!

Klockan 6 börjar avslutningsmiddagen hos Erik ikväll. Kameran följer med såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback