Life in luxury

Solade med Frida, tog en sväng i stan. Mysmiddag hos mormor och morfar (jag fick ett jättefint halsband av dem!!). Fikade med Nathalie på Barista. Tjejkväll hos mig med Americas Next Top Model, Gossip Girl, färgning av mitt hår (it's now dark as the soul!), planering och tjejsnack. Ibland älskar jag att vara ledig.

Nu står det klart att nyåret kommer firas tillsammans med vänner i en stuga högt uppe i Åreskutan.
Stjärnklara kvällar på terassen, bastu, pimpling, skidåkning, sällskapsspel, nakenbad i snön och tolvslagskyss står på schemat. J är min plus one, såklart.  ..Och jag liksom står på sidan av och ser hur livet plötsligt förvandlats till en sagodröm.

Ps. Från och med idag äter jag klassikern Mittval Kvinna. Ingen mer trötthet av järnbrist!

XXX, C.Bradshaw

Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

På Åreskutan min kära Therése. På Åreskutan.

Postat av: Fredrik Backlund

Sätt igång! Rätta :D

2008-09-10 @ 11:46:35
URL: http://operationbeach2008.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback