Mat-Tina får sällskap i köket

Efter helgen kallas jag numera för mat-Therése. Men oroa dig inte Tina, du står fortfarande ensam som förste kock i köket. Jag sitter brevid och äter.

Sen i fredags har jag hunnit äta: glass, M n M's, chips, en bit smörgåstårta och en bit hemgjord pizza. What's going on???? ...kanske ni frågar er. Jag vet faktiskt inte. Jag vet bara att nu så har hälsofreaket i mig vaknat  till liv igen och jag har kommit på andra tankar. Bättre tankar. Därför äter jag numer istället Marabou Premium 70% Cacao signerad
Blondinbella. Alla vill vara som hon. Jag vill vara som hon. Därför äter jag Marabou premium 70% Cacao. Gör det du också!!!


Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe jaa det kan jag göra:PAnnars finns det massor av typ sånna där videor att ladda ner:P perfekt att göra sånt hemma ju:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback