Min smarta pojkvän

Jag har av någon anledning alltid trott att J hoppade av skolan när han var 16. Vad det kommer ifrån vet jag inte riktigt men förmodligen är det bara kontentan av hur lätt det uppstår missförstånd när man dricker alkohol och för långa konversationer om nätterna utan att tala samma språk. Nu är det såhär att min pojkvän är väldigt smart. Ibland irriterar det mig i smyg att han vet så mycket. Så idag i telefonen skulle jag skoja till det och frågade hur det kom sig att han var så himla smart som bara gått i skolan tills han var 16 år. Då hör jag någon skratta så han tappar andan i andra sidan luren. J har tydligen studerat längre än vad jag har gjort. Ganska mycket också; politik i 2 år, affärsjuridik/ekonomi och filosofi bland annat. Han tyckte det var ganska roligt att jag trodde att han hoppat av när han var 16. Jag blev mest bara generad och lättad över att inte behöva känna mig intellektuellt brädad av en 16-åring utan utbildning...


10 dagar kvar till London. Ser ni den röda bussen i bakgrunden?
Can't wait!

Kommentarer
Postat av: katrin

älska london!!!!!!

Postat av: Charlotte

Fredag=tävlingstajm på charlotte.nu! Välj färg - vill du vinna det blå eller gröna paketet? Trevlig helg!

2008-09-19 @ 15:37:45
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: nicco

haha vad roligt!! :-D

2008-09-20 @ 17:56:26
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback