MUSICMAKESPEOPLECOMETOGETHER

Pratade nyss med Erik om kalaset på lördag. Den kvällen blir nog ett bra avslut för mig i Sundsvall på ett tag. Först middag hos Erik med resten av grabbarna som var med och spelade in skivan och därefter droppar resterande gäster in.  Fick också veta att skivan kommer att mixas till veckan så när jag kommer hem från London i mitten av oktober får jag mitt ex. Ska bli riktigt spännande att höra slutresultatet! Nu ska jag ringa Eleni & Isabel och höra om dom har lust att följa med på lördag.

Till Viqan. Bättre sent än aldrig. Här är den andra tatueringen som jag inte la upp nån bild på tidigare.
Sitter mellan skuldrorna.
Godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: Fredrik Backlund

Klart du inte blir diskad :) Men jag tror att du har bättre saker för dig än att spendera en hotellnatt med mig ^^ Du kan ju svara bara för att se hur många rätt du får :) Tipsa alla runt om i världen om tävlignen iaf :D

kram!

Postat av: Viktoria

men den där såg jag ju på elenis fest ;) hehe

2008-09-24 @ 11:50:42
URL: http://wiqan.blogspot.com
Postat av: Charlotte

Nu sticker jag till Bokmässan - under tiden kan du tävla om en värmande vän i sängen hos mig. Ha det så gott så ses vi på måndag!

2008-09-24 @ 15:57:14
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback