3323 Surfers Boulevard

Ny adress, nya tag!

Under dagarna som gatt har foljande roliga saker hant: Det har regnat nagot hysteriskt, jag har blivit mordad av bedbugs (bo aldrig pa CHEERS!!), jag har gjort min RSA-kurs (nu far jag alltsa jobba i bar/restaurangsvangen) och blivit bestulen pa en limpa brod och 4 liter 10 dollars Goon. (Vem fan ar sa girig att dom stjal 4 liter vin for 60 kr??)

Skamt asido. Jag trivs jattebra i mitt nya hem: Surf 'n' Sun Backpackers som jag delar med James, 2 kanadensare och en snubbe fran NYC. Idag ar jag ute och letar jobb ocksa sa allt ar inte hopplost. Wish me luck!





Ps. Vad hander pa hemmaplan? 

XXX

Kommentarer
Postat av: nicco

Hey babe!Har du blivit bestulen haha ;)Det löser sig med jobb ska du se, du kommer charma dom!!



Ja i sundsvall är det som vanligt! MEN, våren börja komma, man kan nästan gå i skinnjacka UTAN att frysa och man ser bara mer och mer asfalt! Underart!



Nu ska jag äta upp min frukost och sedan åka till erikshjälpen med mormor. Saknar dig!!!! PUSS

Postat av: nicco

VIDOEBLOGGA! eller hur fan det fan stavas, har tappat det svenska språket totalt!!! haha. nu ska jag tydlig på fest kl 00:30 på södermalm!y! opsy disy! puuuuuussssssssssssssssss

2009-04-05 @ 00:32:04
URL: http://lisaah.webblogg.se/
Postat av: nicco

haha jaha! här ser jag att man har slängt in en kommentar på fyllan jag gillar "opsy disy" hahahaha.



Jag och Lisa ringde dig igår på fyllan, svarade du?

2009-04-05 @ 17:17:13
URL: http://blog.st.nu/niccis/wp-admin
Postat av: nicco

Godmorgon snygging!

Ja ring mig ikväll, jag slutar kl 18.00 så efter det blir sjukt bra :) SAAAAAKNAR DIG!!

2009-04-06 @ 08:47:40
URL: http://blog.st.nu/niccis/wp-admin
Postat av: Eleni

Du verkar har det bra där borta babe! :) Hoppas du får tag på något härligt jobb också :) Vi kommer att flytta den 1 Juni. Så du missade våran lägenhet här.. hehe.. Men nästa lägenhet kommer bli helt underbar! :) Sköt om dig! Puss

2009-04-07 @ 10:09:56
URL: http://elenia.blogg.se/
Postat av: sofia

Hej mitt lilla smultron!



i miss ya, men fan a skönt att det verkar börja lösa sig där borta nu! :) det är väl på tiden jag kan tänkamig att pengarna börjar sina och man får mer och mer panik, gha!! usch va jag INTE längtar efter det i anada. men efter regn kommer solsken och det måste gå dåligt först för att gå bra sen :)



men hurru din fis jag väntar fortfarande på det där långa mejlet jag blev lovat :(



har du nåt nummer man kan ringa dig på fresten?



keep us updated! :D



puss puss puss x x x x x x x

2009-04-07 @ 11:12:20
Postat av: One of the four <3

Lycka till min skona bona.

Jag tanker pa dig, och det loser sig alltid..

om inte idag..

sa kanske imorn..

och om inte det hander..

EEEEEEEH FECKIT ! :)

Carro

2009-04-08 @ 12:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback