Team Sleeping Inn

Sa..Jag kirrade RSA certifikatet och lyckades fa jobb pa ett hostel (Sleeping Inn). Vi far betalt i gratis boende och vissa middagar betalda men det gor att jag sparar atminstone 7000 i manaden och dessutom har the time of my life. However, sa har jag blivit erbjuden att jobba pa en av nattklubbarna har i Surfers (The Drink). James vill daremot aka upp till Darwin for han hittar inget jobb har och han tror att det ar mycket lattare dar. ..Men jag vill ju stanna!
Sa alltsa - What to do Sverige?

PS. Spana in Facebook for massor med nya bilder. Luuv!

Kommentarer
Postat av: nicco

baby! jag saknar dig mer än någonsin just nu. jag tycker lätt att du ska stanna där, det är ett bra erbjudande och du kan få mer kontakter! men gör som du känner, det blir alltid bäst! Nu ska jag strax iväg på en fotografering! Ta hand om dig. xxxx



P.S Vart i hela friden har han fått tag i playboy t-shirten? jag vill ha! D.S

Postat av: mamma

Ja du gumsan svårt beslut det där! Hoppas att ni kommer fram till en bra lösning?? Vi saknar dig sååååååååå mycket. Tusen kramar i från oss båda..

2009-04-13 @ 23:43:41
Postat av: moa

STANNA! för tusan. det låter ju hur bra som helst!

Letar han lite till kanske han hittar något!

puss på dej.

(jag sköter ställningarna på RPK medans du är ute på vift!)

2009-04-14 @ 13:36:41
URL: http://msnorton.blogg.se/
Postat av: Carro Eriksson

Vad kul att se hur du har det Therese! :) Hittade hit via Maddes blogg och ville bara säga hej :) Kran på dig!

2009-04-16 @ 20:59:25
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack! 13 juni i 2 veckor ;)

2009-04-19 @ 14:44:01
URL: http://lisaah.webblogg.se/
Postat av: madde

Hehe! Jaa..växer så det knakar här=) 8 veckor kvar har jag!=) Det blir en flicka,enligt ultraljudet vi gjorde=) Klart jag lägger upp massor av bilder då gumman!=) Hoppas allt är bra me dig!!!!Pusss pusss

2009-04-20 @ 10:32:31
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: Carolin

Ja det är helt otroligt! Hon kommer garanterat bli en bra mamma :)Haha ja verkligen! Eller som när sara rönnberg frågade om hon fick göra en dildo på träslöjden, hahahaha :P Jo det var nog för kärlekensskull, kalmar är underbart nu när jag väl bor här men hade aldrig kommit på tanken att flytta hit i vanliga fall :P Hur mår du annars?? Kramar!!!

2009-04-22 @ 17:54:23
URL: http://caroliineriksson.blogg.sen
Postat av: Emma

Hej gums! Med tanke på vad du just skrev på facebook så hoppas jag att du stannar där du är!!!! Du har fått ett bra erbjudande och verkar trivas, så way not? Håller på dig och önksar dig all lycka på ditt äventyr! Massa kramar!

2009-04-27 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback