Hold me when I'm near / Love me when I'm gone

Hallå igen!

Gårdagen handlade om bankärenden, försäkringar, fika på (numera) stammis-stället Barista med Daniel, en repa på stan och ett besök hos mormor och morfar. ..Men också om hur någon från det flörflutna knackar på dörren och vill komma in, om hur jag öppnar som jag alltid gjort. Om hur någon sover över en träff. Om att lägga saker på is och om att inte ha för bråttom. Och slutligen, om hur jag blir totalt utmanövrerad av en konstnär.


Kharma strikes again...


Kommentarer
Postat av: moa

=O omg! update needed!

Postat av: niccis

hey! nä jag vet, jag sov hos sonja och hade inga pengar på mobilen. och hennes internet funkade inte!! riiiiing :D

2009-02-12 @ 21:00:17
URL: http://blog.st.nu/niccis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback