Surfers idag!

Hey guys!

Haft en superharlig morgon har hemma hos Sue dar vi spenderat natten med frukost i solskenet ute vid poolen. Nu haller alla pa att gora sig klara for vi ska aka till guldkusten, Surfers Paradise over dagen. Det ligger bara en timmes bilfard harifran sa det ar hur nice som helst.

Lyckades hitta en superfin klanning till brollopet igar for mindre an 100 kr! Dom har ju sommar-rea har eftersom hosten snart ar pa vag. ...Nagot man knappast lar marka av pa vadret...

Kommer massor mer bilder senare idag eller imorgon! Hoppas ni har en harlig dag hemma i snon medans jag ligger och steker pa stranden och spanar in alla surfers (;


TTFN

Kommentarer
Postat av: niccis

Men din hoe! Nu skulle jag lätt ha varit med, du vet ju att surfare är gjord för mig haha ;)



Men jag glömde fråga det här i veckomailet. Men tror du att du kan kolla upp hur mycket det kostar att lära sig att surfa? Typ om dom har något paket av något slag eller så. Det är säkert olika priser beronde på vart man är men hör dig för om du har tid :) puss babe saknar dig!

Postat av: Eleni

Ni verkar ha det helt underbart! Här är det grått och trist, fast vi fick en liten vår helg iaf när vi var i Sthlm jag och Patrik. Härligt! :) Jag tror jag missat något... har James släkt i Australien? Eller är alla bara där ändå och det ska bli bröllop där? Hjälp, vad jag inte vet något! Ha de bra gums! Puss

2009-02-24 @ 15:50:52
URL: http://elenia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback