- EN APRIKOSA VÅR



Vårens have-to-haves.
Jag tänker fransk manikyr & toner i nude-skalan som blekt aprikos-rosa. Den alltför hypade oversize-trenden svalnar och silhuetten blir en aning smalare. En semitransparent t-shirt (som överst hos Acne) flyttar in i min garderob och används flitigt ihop med sliten denim. Helst ett par höga denimshorts som jag på kvällen bär med pippigula platåpjucks med träklack! Den lite sportiga haremsbyxan kommer ni inte se på mig, däremot gärna en skjorta/skjortklänning i vitt/isblått till brunbrända ben och ett par svarta herriga loafers med en liten klack.

Ja, det var nog allt för mig våren 2009.

Kommentarer
Postat av: Eleni

Men Thessa.. vi kommer ju inte se dig alls.. för du kommer inte vara hemma i vår! :( Viktoria ska gå socionom utbildning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback