I <3 Girls

Lite updates: I torsdags fyllde som sagt lilla mamma år. Vi åt en god middag & lite tårta här hemma sedan intog jag söders höjder på hemligt uppdrag.

Igår fyllde jag mina kassar på systembolaget och styrde sedan min kosa hem till
Anna som hade dukat upp för tjej / avskedsfest med brudar från gymnasieklassen. A drar till Thailand nu & hinner inte komma hem innan jag drar till Australien så det blev lite av en sista kvällen med gänget.. 

Vi hyllade det sk Bailando-året (1997). Det sjöngs för full hals, dansades till Backstreet Boys & Spicegirls & jag vågar påstå att vi LÄTT skulle kammat hem småstjärnorna igår. Väntar nu på bilder & förhoppningsvis även någon kortfilm från kvällen som jag kan smiska upp i bloggen.

Tack för igår tjejer, you rock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback