Måndag och urinvägsinfektion, tack så mycket!

Vaknade imorse med urinvägsinfektion och fruktansvärt ont så jag fick åka till vårdcentralen. Som tur var fick jag pencillin på direkten så jag är en aning bättre redan nu. Ställde alltså in fikan med Nicola idag och åkte hem till vovven istället. Resten av dagen har spenderats i sängen, inte särskilt roligt. Och jag som kommit igång så bra med träningen också blir jag sjuk igen.. Gnäll gnäll. Nåväl, nu ska jag i alla fall åka och jobba natt. Hoppas ni mår bra allihopa!

Jag & Lotta zippar drinkar på Oscar under tjejkvällen hos Anna i fredags.

Kommentarer
Postat av: lotta

snygga miner! hahaha

2009-01-12 @ 20:11:54
Postat av: Therése

lotta: haha jadu, det syns ganska tydligt vad vi tyckte om dom drinkarna ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback