WILDNIGHT

Pa fredag kommer jag vara, som Mel sa, "21 and fabulous."Drog till Pacific Fair igar och rakade kopa en skamligt dyr klanning kvallen till ara sa vi far hoppas hon har ratt... Ah jag langtar sa tills pa fredag bara for att fa ta pa mig klanningen! Den ar helt fantastiskt!

Ikvall reppar jag for Sleeping Inn for kanske sista gangen.. Har fatt med mig ett riktigt bra gang pa 40 pers som jag ska ta till klubben Melbas. Efter att jag utnyttjat min 600 krs barnota dar drar jag vidare till the Avenue dar en van till mig fran The Drink har sin fodelsedagsfest. Och slutligen avrundar jag kvallen med en svangom pa Brazilian night pa Beach House. It's gonna be a wild night!




PS ...Mer om varfor jag lamnar mitt team och Sleeping Inn far ni veta om nagra dagar.


XXX C.Bradshaw down under


Kommentarer
Postat av: Eleni

att läsa din blogg är som att läsa en bok. Jag ser allting framför mig och tänker på hur du har det där borta. Ett helt annat liv och en helt annan värld jämfört med här hemma. Tänk om man själv skulle komma iväg på något sånt där :) Men just nu så följer jag bara din resa, medans man sliter på som vanligt här hemma. Sköt om dig! och lev livet! :) miss you! Eleni

Postat av: Syster Vicki

Grattis i efterskott Gumman! Hoppas du du haft en toppen dag. Kram Vicki med familj.

2009-05-24 @ 10:50:33
Postat av: annapanna

åt tårta i fredags och tänkte på dig, hoppas du fick en FAB födelsedag med massa sprit och presenter, precis som det ska vara ;)

2009-05-25 @ 07:25:34
URL: http://hemligaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback