shaken - not stirred.

halla bloggen!

Har jag nagra lasare kvar? om inte sa farstar jag. Har varit sa upptagen med att blanda (och ibland dricka) drinkar pa sista tiden att jag helt glomt bort bloggen. Ska hur som helst gora ett allvarligt forsok att ta upp bloggandet igen nu. Sadar en tva manader innan jag ar tillbaka pa svensk mark, men battre sent an aldrig.


Nu bor jag uppe i Cairns i "far north tropical Queensland". Jobbar pa en stor nattklubb har och trivs som en fisk i en long Island Ice Tea. Mer om det en annan gang. Nu ska jag ga och ta en ol med ett gang irlandska pojkar innan det ar dags att ga hem och laga mat.

ciao!


Basta ganget firade 9-ars jubileum pa mitt gamla jobb, the Drink Nightclub i Surfers Paradise.
fr v: Hutch, glassie 1 + 2 (indiska namn var aldrig min grej..), Fran, jag & Henri.


Pouring some drinks i Paradise..

Kommentarer
Postat av: Issa

Heej :) Nej, jag har inte fått nåt sms.. Låter som du har det underbart! Njut extra nu innan det är dags för hemfärd! Jag pluggar och jobbar. Det är min hund, eller ja vi köpte han tillsammans :) Är så sugen på att dra iväg en sväng till lite varmare klimat. Får se om det blir nån vecka nu i vinter, men annars tänkte vi dra några månader till eventuellt Austr.. Då får du ge oss en guidningsbok ;) Annars kanske Thailand nåra månader men där har man ju varit två ggr så jag skulle vilja se nåt nytt. Sköt om dig hjärtat! Saknar dig. Blir en heldagsfika när du är back in town :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback