Bara en liten sak jag ville ha sagt

Jag har aldrig varit arbetslos eller haft ekonomiska problem. Forrens nu. Hela 2009 uppstod nya problem medans jag bodde i Australien och nu ar jag hemma i Sverige och min pojkvan hittar inget jobb. Egentligen sa ar jag ju sa himla kar och vill bara fa vara det. Springa runt i ett lyckorus. Men det kan inte vi for oftast ar bada tva stressade over situationen vi befinner oss i. Allt kretsar kring pengar. ..Men sa ibland, som ikvall nar jag kom hem fran jobbet. Och det brinner levande ljus i vardagsrummet och min fina alskade karl star och lagar mat och sjunger (falskt) i koket sa inser jag att jag aldrig har varit lyckligare an nu. ..For jag ar inte ensam! <3



(Jag i Howth, Dublin i mars 2010.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback