RIVSTARTS MÅNDAG

Hola!
Började dagen med en rask promenad till jobbet imorse med regnjacka & paraply i högsta hugg. Har varit som en frisk fläkt på jobbet ända sen dess! Nu är det lunchdags och gissa vad jag ska göra? Jo, jag ska ner i hallen och träna med min nya PT Robin. Ska försöka komma igång med träningen på riktigt nu för första gången på.. ehh.. 2 - 2,5 år? Oh well, jag har ju tränat mellan 5-12 ggr i veckan i princip hela mitt liv innan det och dessutom är jag full av positiv energi idag. Ingenting är omöjligt!

Systrarna Olsen & den alltid lika vackra Olivia Palermo får stå för dagens inspiration.



Kommentarer
Postat av: nic

baby baby! vi måste ses, när är du ledig nästa gång? så vi kan klämma in något :) puss

2010-08-09 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback