SPOTTED


Vimmelfotograf på Allstar fångade okänd tjej och mig samt det förödande Black Jack bordet i bakgrunden.

Fredagskvällen inleddes på Svenssons över "en öl" och fortsatte i rask takt med middag (Veckans höjdare för 99 kr, thumbs up!) och ännu en öl på Daltons. Sedan var det alltså biodags. Drog på oss dom attraktiva 3D-glasögonen och lutade oss tillbaka i biomörkret och drabbades av svår besvikelse. Trons första 20 minuter var rätt lovande men sen gick det bara utför.. Vi återhämtade oss dock snabbt och resten av kvällen spenderades på Allstar där Mange Hellberg vände plattor, jag drack drinkar och Ger förlorade pengar på Black Jack, gamla ansikten sågs till och nya band knöts. Dessutom fick jag höra vid ett flertal tillfällen att jag ser ut som deltagaren Linnea i årets Idol?


Kommentarer
Postat av: Issa

Fin frisyr :) Hehe, nä en lång päls och 2 min gångväg till skolan så kan man klä sig så ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback