<3 Skype


(Jag & Gerard under nyarsaftonsfirandet 09/10 i varat lilla hus i Cairns)


Sitter just nu och skypar med min pojkvan. Och de senaste dagarna har jag spenderat framfor datan med Nicola. Antligen har jag hittat ett satt att vara nara de 2 manniskorna jag inte klarar att vara utan aven pa avstand. Skype har verkligen oppnat en helt ny varld for mig, haha!


Pa fredag natt borjar min langa resa mot en ny stad i ett nytt land, namligen Dublin. Min pojkvans hemstad och just nu ar han dar och halsar pa sin familj for forsta gangen pa ett och ett halvt ar (jag som knappt klarar av att vara utan honom i en vecka!!). Sa jag ska aka over i nagra dagar for att fira hans fodelsedag och lara kanna mina svarforaldrar... spannnande!

Det ska besokas pubar & drickas Guiness, spanas i Second Hand butiker och tittas pa en massa bra band sa haka pa vettja!

Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback