Knight in shining armor...

katastrof nr 1.
hjalte: pojkvan.

Datorn brinner. Inget internet = ingen dagstidning, inga betalda rakningar, inget modespan och framfor allt inget Gossip Girl.  Som tur var lamnade min underbara karl mig sin nyinkopta laptop idag nar han akte hem till Dublin pa semester.
 

katastrof nr 2.
hjalte: mamma.


Fick en inbjudan om att ga ut och gora stan ikvall. Som pa den gamla goda tiden. Och eftersom jag inte varit hemma pa ett ar och nu dessutom ar ensam kunde jag inte hitta nagra ursakter att tacka nej. - utom en.
Jag har inga skor. Da ringer mamma och paminner mig om mina fina klackar som jag kopte i London 2008 som bara legat och skrapat. Dessutom kor hon hela vagen in till stan fran Hemmanet for att lamna av dom till mig.


I'm a lucky girl!


Vi ses ikvall Sundsvall. Cheers!

Kommentarer
Postat av: nicco

Åh ha det så himla kul baby!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback