Garderobsrensning & casting imorgon

Hola! N ar pa vag hit likt en raddare i noden for att hjalpa mig rensa min garderob. Det star svarta sackar med klader lite overallt just nu, bade i lageheten och kallaren.. Men nu ska det alltsa slangas, laggas undan & saljas sa hall utkik pa tradera!

Imorgon ar det dags for sista castingen till programledartjansten for Birsta City Live och jag borjar kanna lite pirr i magen. Vi ar bara tre finalister sa det kanns verkligen "sa nara men anda sa langt borta". Lyckligtvis stylar dom bade har och smink dar samt valjer ut klader sa det behover jag atminstone inte fundera nanting pa. Ahh hall tummarna for mig allihopa for jag vill det har sa himla mycket! Na, nu ska jag lasa igenom manuset en snabbis och gora en kopp kaffe. Puss pa er!


N & jag pa Stadshuset i torsdags.


Kommentarer
Postat av: Issa

Lycka till vännen! Jag håller tummarna. Tror du kommer fixa det där galant! Nu måste vi fan ta å ses snart! :) Puss

Postat av: Anneli Lövgren

Vi håller tummarna gumman!! Lycka till och glöm inte att ringa Lasse.. LOVE YOU..

2010-06-14 @ 21:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback