WHAT'S IT WORTH TO YOU?

Hej Sundsvall.

Fantastisk morgon. Lyssnar pa bra musik, dricker thé och pratade nyss med N i telen. Vi pratade om hur ironiskt det ar att det helt plotsligt ska borja dyka upp en massa chanser nar man sjalv egentligen har andra planer och hade sin mind set for det.. Den situationen ar jag verkligen i just nu, men kan inte saga sa mycket om det annu. Och jag antar att det egentligen borde vara ett ganska angenamt problem.

Nu ska jag snart in till stan & fika med N, ses dar Sundsvall!


N rensade min garderob i mandags!

Kommentarer
Postat av: Issa

Jag har också fullt upp i helgen. Men jag är ledig i stort sätt hela juli, så då borde vi åtminstone kunna klämma in nåt :) På midsommar ska jag vara i Johans föräldrars stuga med hela hans släkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback