D for dramaqueen

Hej bloggen.

Jag är sjuk. Muskelvärk, ledvärk, feber, huvudvärk, halsont - the works! Förmodligen kommer jag inte att överleva 10-minuters promenaden hem från jobbet klockan 07.00 (så pappa, om du läser det här. Kan jag snälla få ta bilen...?)

För övrigt grubblar jag på några ytterst allvarliga saker:

1. Om någonting bekymrar en, är det alltid bäst att ta upp det med den det gäller även om personen kan bli upprörd och man kanske inte blir förstådd? Eller är det ibland bättre att bara försöka tänka bort det och hoppas att man har fel? - Tacksam för svar!

2. Jag såg en väldigt fin pryl på Top Shop i Dublin i förra veckan som jag av någon anledning aldrig köpte. Nu ställer jag mig frågan varför? ...Kanske jag ska unna mig att klicka hem den om jag överlever den här hemska sjukdomen....

Puss & Kram Therése

Kommentarer
Postat av: madde

Tack :) neeee..eller joo jag har börjat ätit medecin nu..så värre kan det nog inte bli..min ämnesomsättning funkar inte som den ska..den går på lågvarv..:/ Så denna trötthet gör mig i princip GALEN! :/ Men hoppas att medecinen börjar funka fort..men de kan ta några veckor..verka va jätteolika!

3 olika läkare försökte proppa på mig antideppresiva innan dom hittade detta! jag visste att jag inte var deprimerad utan,bara Jävligt trött,därmed blir jag deppig..men många verka ha detta..speciellt kvinnor..

allt bra med dig annars?:)

kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback