Om sånt där som bara måste göras & make up kursen igår..

Ännu en natthelg på jobbet. Har verkligen vänt på dygnet totalt, även när jag är ledig. Gillar det inte alls men till veckan blir det ordning och reda igen. En annan sak som blir påföljd av nattjobb är dåliga matvanor och extremt torr hy.. Nog tjatat om det!

Make up kursen igår var jätterolig fast kanske inte så inspirerande som jag hoppats. Mycket, eller det mesta, kände jag att jag redan kunde och jag önskar vi hade fått mer tid till fest make up. Fast jag blev lovad att om jag kommer in nån dag när det är lugnt i butiken så skulle hon visa mig lite mer om t.ex. lösögonfransar. Kul!

Fick med mig lite prylar hem också (såklart! Det var ju ändå 20 %..). Investerade i en foundation pensel som nu är min bästa vän, en vårdande primer nu när min hy är så torr samt en ny foundation.

Oh well, imorgon ska jag & G dra in till stan och ta itu med lite saker. Ni vet sånt där som måste göras som man gärna drar på.. Försöker få med kameran också så jag kan börja slänga upp lite bilder igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback