EFTERLYST

Mitt fina rosa paket hade inte kommit ännu. What? Fick mail redan i torsdags om att det var levererat så om det inte kommit imorgon får jag nog ringa några upprörda samtal till DHL.

Sov bort hela förmiddagen idag eftersom jag hade jobbat natt & jobbar natt idag igen. Tog en kortare promenad i solskenet och sedan gick jag hem och lagade Chili con carne & myste ner mig i soffan med G någon timme innan det var dags att gå till jobbet igen. Åh vad jag hoppas att sommarvärmen är här för att stanna nu!


Imorgon ska jag in till stan och kika runt, kanske ta en fika. Hörs då!

Kommentarer
Postat av: nico

ring mig när du vaknar! xx

2010-06-01 @ 10:16:12
Postat av: Issa

Tack vännen :) Om fröken har tid nåt i helgen så är det bara att säga tid och plats så är jag där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback